بوکسور جنجالی از توهین‌کنندگان شکایت می‌کند

۱ ماه قبل ۶
ایمان خلیف، بوکسور الجزایری، پس از قهرمانی در المپیک، علیه حاشیه‌سازان و کسانی که در ابتدای مسابقات به او تهمت زدند، اقدام به طرح شکایت کرده است.

ورزش سه: ایمان خلیف، بوکسور الجزایری، پس از قهرمانی در المپیک، علیه حاشیه‌سازان و کسانی که در ابتدای مسابقات به او تهمت زدند، اقدام به طرح شکایت کرده است.

 نبیل بودی، وکیل خلیف، اعلام کرد که خلیف قصد دارد علیه آزار و توهین‌های اینترنتی اقدام قانونی کند. او در نامه‌ای نوشت:«پس از ورزش، زمان قضایی فرا می‌رسد.»

در این نامه آمده است:«ایمان خلیف که در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مدال طلا را کسب کرد، تصمیم گرفته است که نبرد جدیدی را آغاز کند: نبرد برای عدالت، کرامت و شرافت.»

آنها به همین دلیل یک «شکایت مشترک علیه آزار و اذیت آنلاین» را به دادستانی عمومی پاریس ارائه داده‌اند. وکیل او ادامه داد:«تحقیقات جنایی نشان خواهد داد که چه کسی این کمپین زن‌ستیزانه، نژادپرستانه و جنسیتی را آغاز کرده است. آزار و اذیت ناعادلانه این بوکسور بزرگترین لکه بر بازی‌های المپیک است.»

بوکسور جنجالی از توهین‌کنندگان شکایت می‌کند

خلیف یک سال پیش، به دلیل ادعای اتحادیه جهانی بوکس مبنی بر اینکه این بوکسور الجزایری دارای کروموزوم‌های مردانه است، از مسابقات جهانی خط خورد.

در روز قهرمانی در المپیک، وقتی از او درباره این بحث پرسیده شد، گفت:من به عنوان یک زن به دنیا آمده‌ام، همیشه یک زن بوده‌ام و فقط با زنان مبارزه کرده‌ام.» در طول بازی‌ها، خلیف در شبکه‌های اجتماعی مورد توهین زیادی قرار گرفت.

پ
خواندن خبر در منبع