خبرآنلاین: باشگاه فوتبال بارسلونا بار دیگر برای الکلاسیکو لوگوی معمول اسپاتیفای روی پیراهن خود را با نام یک هنرمند بینالمللی جایگزین خواهد کرد و این بار، هنرمند منتخب، تراویس اسکات، رپر آمریکایی، خواهد بود. بنا بر گزارش رادیو «کادنا کوپه»، این جمعه، ۲ مه، نسخه ویژه پیراهن آبیواناری با طراحی اختصاصی برای الکلاسیکوی بعدی مقابل رئال مادرید که در روز یکشنبه برگزار میشود، به فروش خواهد رسید. این پیراهن از همان لحظه رونمایی از طریق فروشگاههای رسمی باشگاه کاتالان قابل خرید خواهد بود.
تراویس اسکات، ششمین هنرمندی خواهد بود که در چارچوب این همکاری مشترک بین بارسلونا و اسپاتیفای، نامش روی پیراهن تیم ظاهر میشود؛ پیش از او دریک، روسالیا، رولینگ استونز، کارول جی و کولدپلی نیز در این طرح مشارکت داشتهاند. اسکات که اکنون ۳۳ سال دارد، یکی از تأثیرگذارترین رپرهای جهان محسوب میشود و شخصیت جهانی و رسانهای او کاملاً با هدف باشگاه بارسلونا در این بازیهای با مخاطب بالا هماهنگ است.
در رختکن بارسا، موسیقیهای تراویس اسکات به گوش میرسد. برای مثال، لامین یامال که علاقه زیادی به موسیقی دارد و سلیقه متنوعی در اسپاتیفای خود دارد، از طرفداران تراویس اسکات است. حتی در برخی گرمکردنهای پیش از بازی، دیده شده که او با آهنگ معروف «Fein» از این رپر آمریکایی، رقصیده است.
تراویس اسکات ارتباط نزدیکی با دنیای ورزش دارد؛ بهویژه با لیگ بسکتبال انبیای و رابطه خوبی با لبران جیمز دارد. او همچنین با برندهای نایکی و جردن برند همکاری کرده است که کفشهایش در فرهنگ شهری محبوبیت زیادی پیدا کردهاند. افزون بر این، در دنیای ورزش، تراویس اسکات در نمایش بزرگ بین دو نیمه سوپربول سال ۲۰۱۹ همراه با مارون ۵ و بیگ بوی روی صحنه رفت؛ اتفاقی که جایگاه او را بهعنوان یک چهره جهانی در صنعت سرگرمی تثبیت کرد.