عکس یک آلمانی، سوژه کری‌خوانی پرسپولیسی‌ها شد

۱ ماه قبل ۸
به مناسبت تولد 47 سالگی مهدی مهدوی‌کیا، طرفداران پرسپولیس با انتشار عکسی از زمان بازی این ستاره تیم ملی در هامبورگ برای استقلالی‌ها کری خواندند.

برترین‌ها: به مناسبت تولد ۴۷ سالگی مهدی مهدوی‌کیا، طرفداران پرسپولیس با انتشار عکسی از زمان بازی این ستاره تیم ملی در هامبورگ برای استقلالی‌ها کری خواندند.

سعید یکی از کاربران توئیتر هم این عکس را به اشتراک گذاشت و نوشت: هروقت یه استقلالی خواست واستون کری بخونه فقط این عکس رو بهش نشون بدین. بوسه مهاجم آلمانی هامبورگ بر پای مهدی مهدوی‌کیا، اسطوره پرسپولیس.

عکس یک آلمانی، سوژه کری‌خوانی پرسپولیسی‌ها شد

درخشش مهدوی‌کیا در جام جهانی و انتخابش به عنوان بهترین بازیکن جوان آسیا، راه حضور او در بوخوم آلمان را فراهم می‌کند. بعد از نیم‌فصل حضور در بوخوم، او به تیم بزرگ‌تری می‌رود. هامبورگ مقصد بعدی پدیده فوتبال ایران است. شنبه ۲۰شهریور ۷۸، برای نخستین بار دیدار هامبورگ و هرتا برای ما ایرانی‌ها جذاب می‌شود. مهدوی‌کیا، هاشمیان و رسول خطیبی در هامبورگ هستند و علی دایی در هرتابرلین. هامبورگ ۵-۱هرتابرلین را شکست می‌دهد. روی پراگر ۲گل به ثمر رسانده و دقیقه ۶۷، مهدوی‌کیا در حالی که می‌توانست خودش دروازه گابور کرالی دروازه‌بان هرتا را باز کند، به پراگر پاس می‌دهد تا او هت‌تریک کند. اما خوشحالی او برای ما ایرانی‌ها هم عجیب و غریب به نظر می‌رسد، او مقابل مهدوی کیا زانو می‌زند و پاهای مهدوی‌کیا را می‌بوسد!

 

پ
خواندن خبر در منبع