برترینها: در روزهای گذشته، یک برند شوینده در بزرگراههای تهران بنری تبلیغاتی نصب کرده که تصویر زنی با دستکش و تی در یک دست و بطری محصول در دست دیگر را نشان میدهد.
این اقدام بلافاصله موجی از واکنشها را در فضای مجازی بهراه انداخت: فعالان حقوق زنان و فمینیستها به استفاده از زنان در آگهیهای مربوط به محصولات بهداشتی اعتراض کردند و معتقدند زنان نباید در تبلیغات مواد شوینده به کار گرفته شوند و این پیام، بازتولید نقش سنتی زن در خانه است، عدهای دیگر نیز بر این باور بودند که استفاده از تصویر زن در تبلیغات شوینده ربطی به موضوع جنسیتزدگی ندارد.