مقایسه تلخ ورزشگاه ایران و عراق در لیگ نخبگان

۲ هفته قبل ۱۳
رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در حالی آغاز می‌شود که دو نماینده ایران، استقلال و پرسپولیس، با چالش جدی میزبانی در ورزشگاه‌هایی با استاندارد پایین روبرو هستند.

برترین‌ها: رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در حالی آغاز می‌شود که دو نماینده ایران، استقلال و پرسپولیس، با چالش جدی میزبانی در ورزشگاه‌هایی با استاندارد پایین روبرو هستند.

آماده نبودن ورزشگاه آزادی و وضعیت نامساعد ورزشگاه‌هایی مانند تختی تهران به معضلی جدی در فوتبال کشورمان تبدیل شده و موجب شده است ورزشگاه شهدای شهر قدس به محمتل ترین گزینه برای میزبانی در لیگ نخبگان آسیا تبدیل شود.

در تصویر زیر شرایط ورزشگاه شهدای شهرقدس و ورزشگاه بین المللی کربلا را مشاهده می‌کنید! 

دیدارهای خانگی تیم فوتبال الشرطه عراق در ورزشگاه بین المللی کربلا برگزار خواهد شد. این ورزشگاه ۳۰ هزار نفر ظرفیت دارد و در سال ۲۰۱۶ با هزینه‌ای حدود ۱۰۰ میلیون دلار تأسیس شد.

ورزشگاه شهر قدس نیز ۱۲ هزار نفر ظرفیت اسمی دارد اما پذیرای ۸ الی ۱۰ هزار تماشاگر خواهد بود. علاوه بر این مسائلی از جمله کیفیت پایین زمین چمن، وضعیت گیت های ورودی و خروجی، سرویس‌های بهداشتی، نبود آب آشامیدنی برای تماشاگران، ورودی پارکینگ‌ها، فاصله زیاد هتل‌های ۵ ستاره شهر تهران با ورزشگاه، ظرفیت پایین خیابان‌های اطراف ورزشگاه و مشکلات تردد از جمله مسائلی است که این ورزشگاه با آن دست و پنجه نرم خواهد کرد.

مقایسه تلخ ورزشگاه ایران و عراق در لیگ نخبگان

پ
خواندن خبر در منبع